حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3656 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
منتخبی از مهمانان ماه عسل در ویژه برنامه عید فطر شبکه سه
  • ۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت: 13:16
  • شناسه : 1789
    بازدید 4
    0

    برنامه تلویزیونی ماه عسل به تهیه کنندگی و با اجرای احسان علیخانی روز عید فطر با دعوت از مهمانانی ویژه میزبان نگاه های مردم است. آخرین قسمت از این ویژه برنامه افطار ماه عسل، روز سه شنبه هفتم مردادماه روی آنتن می رود و جشنی از مهمانان ماه عسل را برگزار می کند. مدعوین این […]

    پ
    پ

    برنامه تلویزیونی ماه عسل به تهیه کنندگی و با اجرای احسان علیخانی روز عید فطر با دعوت از مهمانانی ویژه میزبان نگاه های مردم است.
    آخرین قسمت از این ویژه برنامه افطار ماه عسل، روز سه شنبه هفتم مردادماه روی آنتن می رود و جشنی از مهمانان ماه عسل را برگزار می کند.

    مدعوین این برنامه منتخبی از بهترین مهمانان ماه عسل در سال جاری هستند که چند نفر از آن ها به انتخاب مردم و براساس نظرسنجی صورت گرفته، انتخاب شده اند و قصه هایشان و ماجراهایی که پس از حضور در برنامه را پشت سر گذاشته اند، مرور می کنند.

    این رویه چند سالی است که در ماه عسل ادامه دارد. پخش این ویژه برنامه از ساعت۱۶:۳۰آغاز می شود و به مدت ۱۲۰ دقیقه ادامه خواهد داشت.

    تیتراژ ابتدایی ماه عسل نیز در این قسمت توسط مردم بازخوانی شده است و کلیپی از آن تصاویر ارسال شده از سوی بینندگان با صدای مرتضی پاشایی به پخش می رسد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.