حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3671 تعداد نوشته های امروز : 15 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
فعالیت پایگاه‌های کمیته امداد در شب‌های قدر/ فرزندان ایتام و محسنین در انتظار خیران
  • ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت: 5:43
  • شناسه : 8863
    بازدید 13
    0

    مدیرکل کمیته امداد استان تهران از راه‌اندازی پایگاه‌های ثابت و سیار در شب‌های قدر خبر داد و گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند با حضور در این پایگاه‌ها برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین ثبت‌نام کنند. به گزارش ایسنا، محسن ولیئی با اشاره به ایستگاه‌های ثابت کمیته امداد در شهر تهران افزود: حرم‌های امامزاده صالح […]

    پ
    پ

    مدیرکل کمیته امداد استان تهران از راه‌اندازی پایگاه‌های ثابت و سیار در شب‌های قدر خبر داد و گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند با حضور در این پایگاه‌ها برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین ثبت‌نام کنند.

    به گزارش ایسنا، محسن ولیئی با اشاره به ایستگاه‌های ثابت کمیته امداد در شهر تهران افزود: حرم‌های امامزاده صالح (ع) و حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در تجریش وشهر ری، بوستان گفتگو، مصلای تهران، ایستگاه‌های مترو آزادی،‌ صادقیه، میرداماد، دروازه شمیران، بهارستان، شهید بهشتی و تمام هیات مذهبی دیگر استان‌های کشور در تهران به عنوان پایگاه‌های ثابت مشغول فعالیت هستند.

    وی با اشاره به طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار کرد: این طرح یکی از طرح‌های حمایتی کمیته امداد است که بخش اکرام از کودکان یتیم و بی‌سرپرست حمایت و بخش محسنین نیز از کودکانی که پدرشان از کار افتاده، زندان و متارکه کرده‌اند، حمایت می‌کند.

    مدیر کل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه هم اکنون ۲۰ هزار «یتیم» و فرزند «محسنین» تحت حمایت کمیته امداد استان تهران هستند، گفت: ۷۵ هزار حامی خیر و نوع دوست از ایتام و فرزندان محسنین حمایت می‌کنند، تصریح کرد: در نیمه اول ماه مبارک رمضان هزار و ۲۶۹ خیر برای عضویت در طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان تهران ثبت‌نام کرده‌اند.

    بنابر اعلام روابط عمومی کمیته امداد استان تهران، وی در پایان گفت: خیران و نیکوکاران از فرصت ارزشمند شب‌های قدر نهایت بهره را ببرند و با حضور در پایگاه‌های کمیته امداد استان تهران با ثبت نام‌شان به عنوان حامی، از کودکان یتیم و محسنین حمایت کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.