حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
ضیافت افطار رییس جمهور با پاسداران و اعضای تیم حفاظت ریاست جمهوری
  • ۱۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت: 15:47
  • شناسه : 6200
    بازدید 9
    1

    رییس جمهور جمعه شب در ضیافت افطار با جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی و اعضای تیم حفاظت ریاست جمهوری ، با سنگین برشمردن مسئولبت اعضای تیم حفاظت از مسئولان کشور گفت: تلاش برای حفظ عزت و لطمه نخوردن به عظمت کشور،‌مسئولیتی سنگین است که اعضای تیم حفاظت بر عهده دارند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی […]

    پ
    پ

    رییس جمهور جمعه شب در ضیافت افطار با جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی و اعضای تیم حفاظت ریاست جمهوری ، با سنگین برشمردن مسئولبت اعضای تیم حفاظت از مسئولان کشور گفت: تلاش برای حفظ عزت و لطمه نخوردن به عظمت کشور،‌مسئولیتی سنگین است که اعضای تیم حفاظت بر عهده دارند.
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در این ضیافت افطار که خانواده های اعضای تیم حفاظت ریاست جمهوری نیز حضور داشتند ، با تجلیل از تلاش ها و زحمات اعضای تیم حفاظت افزود: بی تردید در اجر و ثواب فعالیتهای اعضای تیم حفاظت ، خانواده های آنان نیز شریک هستند و می دانند عزیزانشان در مسیر سخت و دشواری که توام با فداکاری و رشادت است، حضور یافته اند و انجام وظیفه می کنند.

    رییس جمهور با تاکید بر اینکه “کاملا به حساسیت و اهمیت کار نیروهای حفاظت واقفم”، افزود: نیروهای تیم حفاظت در کشورمان از سرمایه های عظیم انسانی حفاظت می کنند و در این چارچوب فرد و شخص مهم نیست بلکه جایگاه ها اهمیت دارند و بی تردید اگر انجام این ماموریت ها در مسیر رضایت الهی باشد، اجر و پاداش بی پایانی خواهد داشت.

    آقای روحانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فضایل بی پایان ماه مبارک رمضان گفت: خداوند در این ماه بر بندگان خود منت گذاشته و ما را شایسته دانسته و بر سر سفره خود دعوت کرده است ، باید قدر لحظه لحظه روزها و شب های این ماه عزیز را بدانیم .

    رییس جمهور افزود: هر قدر که به روزهای پایانی ماه مبارک رمضان نزدیک می شویم رحمت الهی نیز بر بندگان بیشتر، دلها خالص تر و ذهن ها پاک تر می شود. یک ماه با میزبانی بودیم که بزرگترین فخر و افتخار را بر بندگان خود عطا کرده است و در دعاهای دهه آخر ماه مبارک رمضان از محضر خداوند متعال می خواهیم که نام ما را در میان همه بندگان خوشبخت خود و روحمان را با شهدا و احسان و نیکوکاری ما را در بالاترین مرتبه قرار دهد و پاک و خالص از این ماه خارج شویم.

    اقای روحانی همچنین رضایت به آنچه خداوند بر بندگان خویش عطا فرموده را مورد تاکید قرار داد .

    رییس جمهور در حاشیه این ضیافت افطار نیز در فضایی صمیمی با پدر و برادر شهید عبدالله باقری از مدافعان حرم و از اعضای یگان حفاظت ریاست جمهوری دیدار و گفت وگو کرد و از مقام شامخ شهدای حرم تجلیل کرد.

    فرمانده یگان حفاظت ریاست جمهوری نیزدر ابتدای این مراسم گزارشی از فعالیت ها و ماموریت های یگان تحت فرماندهی خود ارایه کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.