حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3656 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
«سی سریال» با پخش سه سریال به کار خود پایان می دهد
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت: 17:49
  • شناسه : 9228
    بازدید 6
    0

    برنامه سی سریال شبکه چهار سیما با سریال های «دردسرهای عظیم ۲»، «پادری» و «برادر» به پایان می رسد. شبکه چهار سیما که از ابتدای ماه مبارک رمضان به پخش تحلیل سریال های رمضانی دهه هشتاد تاکنون در قالب برنامه «سی سریال» پرداخته است، روز شنبه ۲۶ خرداد ماه آخرین قسمت از این برنامه تلویزیونی […]

    پ
    پ

    برنامه سی سریال شبکه چهار سیما با سریال های «دردسرهای عظیم ۲»، «پادری» و «برادر» به پایان می رسد.
    شبکه چهار سیما که از ابتدای ماه مبارک رمضان به پخش تحلیل سریال های رمضانی دهه هشتاد تاکنون در قالب برنامه «سی سریال» پرداخته است، روز شنبه ۲۶ خرداد ماه آخرین قسمت از این برنامه تلویزیونی را که مروری بر روند سریال سازی در ماه رمضان خواهد داشت روی آنتن می برد.

    سه سریال «دردسرهای عظیم ۲» ساخته برزو نیک نژاد، «پادری» ساخته محمدرضا لطیفی و «برادر» به کارگردانی جواد افشار به ترتیب از امروز چهارشنبه ۲۳ خرداد ماه تا جمعه ۲۵ خرداد ماه در قالب برنامه «سی سریال» پخش و تحلیل می شود.

    «دردسرهای عظیم ۲» ادامه مجموعه تلویزیونی «دردسرهای عظیم» است که در رمضان ۱۳۹۴ از شبکه ۳ سیما پخش شد.

    «دردسرهای عظیم ۲» به  تهیه‌کنندگی مهران مهام، داستان پیدا شدن بچه‌ای در ماشین خانواده لطیف که برای مراسم خواستگاری از شهرستان به تهران می‌آیند و دعوت از خانواده پدری بهار، لطیف و بهار بار دیگر برای ازدواج دچار دردسرهایی می‌شوند. فرحان که خود را مدیون کمک‌های لطیف و بهار می‌داند سعی می‌کند مشکلات پیش آمده برای آنان را حل و فصل کند اما…

    مهدی هاشمی، فریده سپاه منصور، جواد عزتی، مریم سعادت، حسین محب اهری، پرستو گلستانی، زهره فکور صبور، الناز حبیبی، امیرحسین صدیق و مهران رجبی از جمله بازیگران «دردسرهای عظیم ۲» هستند.

    سریال تلویزیونی «پادری» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و نگارش کوروش نریمانی در سال ۱۳۹۴ تولید شده است.

    داستان «پادری» درباره قالیشویی مشتاق است که تعطیل شده است و فیروز مشتاق در ایام نزدیک به نوروز به خاطر از دست نرفتن اعتبار قالیشویی و حفظ مشتریان سابق، سعی می‌کند با اجاره یک قالیشویی دیگر، کارش را پی بگیرد، وی که با انبوهی از فرش‌های نشسته روبرو است، دردسرهای جدیدی برایش رخ می‌دهد. از طرفی نصرت برخلاف گذشته دارای وضع مالی خوبی می‌شود.

    هومن برق‌نورد، سیما تیرانداز، بهنام تشکری، نگار عابدی، امیرحسین رستمی از جمله بازیگران این سریال هستند.

    «برادر» نام سریال ماه رمضانی است به کارگردانی جواد افشار، تهیه‌کنندگی نعمت چگینی و به نویسندگی آرش قادری که در ماه رمضان ۹۵ از شبکه دو سیما پخش شد.

    در خلاصه داستان این فیلم آمده است: حاج‌ کاظم پهلوان و تاجر خیری است که به همراه دخترش که خبرنگاری پرجنب ‌و ‌جوش است و پسر دیگرش مسعود، علیه واردات برنج‌های قاچاق و تاریخ‌ مصرف‌ گذشته و مسموم به بازار فعالیت می‌کند.

    حسن پورشیرازی، حسین یاری، لیلا اوتادی، کامبیز دیرباز، پوریا پورسرخ، سوگل طهماسبی، مجید واشقانی، پوراندخت مهیمن، سهیلا رضوی، کاوه خداشناس، رضا توکلی از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

    «سی سریال» به تهیه کنندگی حسین مروی هر روز ساعت ۱۷ از شبکه چهار سیما پخش می شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.