حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3656 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
سواستفاده از بازار داغ خرما در ماه رمضان
  • ۸ تیر ۱۳۹۵ ساعت: 0:30
  • شناسه : 6087
    بازدید 7
    1

    مدیر کل آزمایشگاه مرجع سازمان غذا و دارو گفت: وجود نماد سازمان غذا و دارو روی بسته بندی خرماهای موجود در بازار ،ضامن سالم بودن آن است. حسین رستگار مدیر کل آزمایشگاه مرجع سازمان غذا و دارو  گفت: افراد باید در خرید خرما به آرم غذا و دارو روی بسته بندی آن توجه کنند چراکه […]

    پ
    پ

    مدیر کل آزمایشگاه مرجع سازمان غذا و دارو گفت: وجود نماد سازمان غذا و دارو روی بسته بندی خرماهای موجود در بازار ،ضامن سالم بودن آن است.

    حسین رستگار مدیر کل آزمایشگاه مرجع سازمان غذا و دارو  گفت: افراد باید در خرید خرما به آرم غذا و دارو روی بسته بندی آن توجه کنند چراکه این نماد نشان از تولید در کارخانه معتبر و تحت کنترل بودن آن، دارد.

    وی با اشاره به اینکه خرما سطح چسبناکی دارد و آلودگی های مختلف را به سمت خود جذب می کند، ادامه داد: خرماها پس از جدا شدن از درخت،با وجود گرد و خاک و عوامل میکروبی، بلافاصله بسته بندی می شوند به همین دلیل توصیه می شود پس از بازکردن بسته بندی آن را شسته و بعد مصرف کنید.

    رستگار خرما را نسبت به دما حساس خواند و بیان کرد: مازاد خرما باید در زنجیره سرد نگه داری شود.

    مدیر کل آزمایشگاه مرجع سازمان غذا و دارو افزود:خرماهایی که مزه تندی دارند و به دلیل کم دوامی در دهان پخش می شوند، خراب یا تاریخ مصرف گذشته هستند.این خرماها فاسد و غیرقابل مصرف هستند.

    وی یادآور شد: خرماهایی که در مراکز معتبر عرضه و تاریخ تولید، انقضا، پروانه بهداشتی و آرم غذا و دارو دارند،قابل اعتماد و کنترل هستند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.