حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3660 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
روحانی: عید فطر روز کمک به نیازمندان، صله ارحام و نشاط و طراوت معنوی مومنین است
  • ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت: 0:26
  • شناسه : 9247
    بازدید 8
    1

    رییس جمهور در پیامی با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر به ملت بزرگ ایران و پاسداشت حضور حماسی و باشکوه مردم همیشه در صحنه ایران در روز جهانی قدس در دفاع از آرمان‌های بر حق ملت مظلوم فلسطین و حفظ همبستگی امت اسلامی، تصریح کرد: باور دارم به یاری خداوند سرزمین فلسطین به آغوش […]

    پ
    پ

    رییس جمهور در پیامی با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر به ملت بزرگ ایران و پاسداشت حضور حماسی و باشکوه مردم همیشه در صحنه ایران در روز جهانی قدس در دفاع از آرمان‌های بر حق ملت مظلوم فلسطین و حفظ همبستگی امت اسلامی، تصریح کرد: باور دارم به یاری خداوند سرزمین فلسطین به آغوش صاحبان این سرزمین باز خواهد گشت.

    به گزارش ایسنا، متن پیام حسن روحانی به این شرح است:

    بسم ‌الله الرحمن الرحیم

    عید فطر روز پیروزی انسان موحد در نبرد با انواع هواهای نفسانی است. جشنی با شکوه برای مردان و زنان مؤمنی که توانسته اند بندگی خالصانه خود را در برابر قدرت مطلق و لایزال هستی به زیباترین و کاملترین شکل متجلی سازند. عید فطر نمادی جذاب و بهجت‌انگیز از بازگشت به فطرت الهی انسانیت است.

    عید فطر روز کمک به نیازمندان، صله ارحام و نشاط و طراوت معنوی مومنین است.

    در این روز بزرگ خداوند مهربان را شکر گزارم که مردم با ایمان و شریف ایران اسلامی همواره شایستگی این را یافته اند که همگام با سایر مسلمانان، از نعمات و برکات این توفیق در بندگی، شناخت، عبادت و پالایش معنوی خود، از هر آنچه غیر خدایی است، بهره مند شوند.

    در این ایام خجسته، بلوغ ملت بزرگ ایران در این است که ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر را فراتر از محدودیت های قومی و ملی نگریسته و آن را به جشنواره ای جهانی تعالی بخشیده اند. ملتی که سهم شادی های خود را در ایام رهایی از وسوسه های شیاطین، با همه مسلمانان جهان تقسیم کرده و از آنها می خواهد شیرینی سرود «ولله الحمد» را در اتحاد و یکپارچگی در مقابل ایادی ظلمت دوچندان سازند.

    اینجانب با تبریک این عید بزرگ اسلامی و با پاسداشت حضور حماسی و باشکوه مردم همیشه در صحنه ایران در روز جهانی قدس در دفاع از آرمان های بر حق ملت مظلوم فلسطین و حفظ همبستگی امت اسلامی، باور دارم به یاری خداوند سرزمین فلسطین به آغوش صاحبان این سرزمین باز خواهد گشت.

    همچنین امیدوارم با حفظ و استمرار آثار سازنده اجتماعی، اخلاقی و معنوی ماه مبارک رمضان در تمام طول سال و با بالابردن آستانه صبر و تحمل خود در عرصه های مختلف، شرایط مطلوب تری برای حرکت پرشتاب میهن اسلامی به اهداف آرمانی و توسعه ای فراهم شود.

    حسن روحانی

    رئیس جمهوری اسلامی ایران

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.