حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

شنبه, ۲۵ فروردین , ۱۴۰۳ Saturday, 13 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
«دیگری» جایگزین «هفت سنگ»/«کیفر» منتفی شد
  • ۲۵ تیر ۱۳۹۳ ساعت: 19:13
  • شناسه : 1537
    بازدید 13
    1

     «دیگری» و «کیفر» عنوان دومین سریالی است که پیش از این نام آنها برای پخش در شب‌های قدر برده شده بود اما از این بین پخش «کیفر» به زمان دیگری موکول شد.به گزارش ایسنا، سریال «دیگری» از فردا شب – پنجشنبه ۲۶ تیرماه – از ساعت ۲۱ به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود اما […]

    پ
    پ

     «دیگری» و «کیفر» عنوان دومین سریالی است که پیش از این نام آنها برای پخش در شب‌های قدر برده شده بود اما از این بین پخش «کیفر» به زمان دیگری موکول شد.به گزارش ایسنا، سریال «دیگری» از فردا شب – پنجشنبه ۲۶ تیرماه – از ساعت ۲۱ به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود اما پخش سریال شش قسمتی «کیفر» در شب‌های قدر منتفی و به زمان دیگری موکول شد.

    مجموعه تلویزیونی «دیگری» به تهیه‌کنندگی سعید مرادی و کارگردانی احمد کاوری از فردا شب ساعت ۲۱ و همزمان با لیالی قدر جایگزین سریال «هفت سنگ» می‌شود و پخش آن تا دوشنبه شب ۳۰ تیرماه ادامه خواهد داشت.

    «دیگری» دارای پنج قسمت ۴۰ دقیقه‌ای است و داستان آن با محوریت موضوع اهدای عضو پیش می‌رود، قصه این کار درباره‌ی جوانی به نام علی است که هم از پدر پیر خود نگهداری می‌کند وهم نقش موثری در زندگی خواهرش دارد. او فردی خیرخواه است. به بچه‌های بی‌سرپرست پرورشگاه سر زده و زندانیان تنها را رایگان به مقصد می‌رساند. تا این که در سالروز تولدش اتفاقی رخ داده و نظم زندگی‌اش به هم می‌خورد.

    امین حیایی، سعید آقاخانی، رزیتا غفاری، رحیم نوروزی، سمانه پاکدل، محسن قاضی مرادی، مهرداد نیک نام، نصرت میرعظیمی، منوچهر زنده‌دل و… در این مجموعه نقش‌آفرینی می‌کنند.

    همچنین عوامل زیر در ساخت این مینی سریال مشارکت داشته‌اند: مشاور پروژه: محمدحسین لطیفی، ناظر کیفی: امیر بوالی، مدیر تصویربرداری: اسماعیل آقاجانی، مدیر صدابرداری: علی عدالت دوست، طراح صحنه و لباس: شهرام قدیری، طراح چهره پردازی: علیرضا جواد پور، مدیر تولید: محمد عفراوی، مدیر تدارکات: مصطفی روشن روان، مدیر مالی: ابراهیم تفرشی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: محبوبه نظری، منشی صحنه: عالیه طاهری، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری سپیدار و… .

    به گزارش ایسنا، پخش مجموعه تلویزیونی «کیفر» به تهیه کنندگی و کارگردانی حسین تبریزی به زمان دیگری موکول شد و پخش مجموعه «فاخته» با توجه به اینکه قسمت‌هایی از این مجموعه مرتبط با شب‌های قدر است، ادامه خواهد داشت.

    فیلمنامه سریال «فاخته» را علی اکبر محلوجیان نوشته است و داستان آن درباره‌ی دختری از یک خانواده فرهیخته است که در روز نخست ماه رمضان به سن تکلیف رسیده و تمام اعمال دینی بر او واجب می‌شود.

    ثریا قاسمی، عبدالرضا اکبری، کمند امیرسلیمانی، شهرام عبدلی، نگین معتضدی، فرخ نعمتی، رحیم نوروزی، سپیده کاشانی، ملیکا پارسا و آدرین معظمی از جمله بازیگران اصلی فاخته هستند.

    از دیگر عوامل این سریال می‌توان به محسن حسن‌پور دستیار اول کارگردان و برنامه ریز، پژمان شفیع‌پور، دستیار دوم کارگردان، مرتضی قیدی مدیر تصویربرداری، سامان شهامت صدابردار، جلال موسوی طراح گریم، مهدی دیلم صالحی صحنه، سیدرضا حسینی مدیر تولید و آرش سلطانی عکاس اشاره کرد.

    همچنین شبکه یک سیما نیز سریال «مدینه» را در شب‌های قدر به روی آنتن خواهد داشت.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.