حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3671 تعداد نوشته های امروز : 15 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
در سریال حضرت یوسف(ع) تمام روزه‌هایم را گرفتم / عاشق روزه‌داری هستم
  • ۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت: 7:36
  • شناسه : 6741
    بازدید 11
    1

    بازیگر سریال یوسف پیامبر گفت: در زمان تولید سریال یوسف پیامبر، ما تمامی روزه‌هایمان را می‌گرفتیم. آقای سلحشور برنامه‌ای ریخته بودند که در این ایام فیلمبرداری شب باشد و همه بتوانند به راحتی روزه بگیرند. به گزارش تسنیم، محمود پاک‌نیت بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در گفت‌و‌گو با میزان درخصوص روزه‌داری در ایام ماه مبارک […]

    پ
    پ

    بازیگر سریال یوسف پیامبر گفت: در زمان تولید سریال یوسف پیامبر، ما تمامی روزه‌هایمان را می‌گرفتیم. آقای سلحشور برنامه‌ای ریخته بودند که در این ایام فیلمبرداری شب باشد و همه بتوانند به راحتی روزه بگیرند.

    به گزارش تسنیم، محمود پاک‌نیت بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در گفت‌و‌گو با میزان درخصوص روزه‌داری در ایام ماه مبارک رمضان گفت: در ابتدا فرارسیدن این ایام عزیز و پربرکت را خدمت تمامی مردم سرزمینم تبریک می‌گویم و امیدوارم همواره سالم و شاد باشند.

    وی ادامه داد: من تا جایی که بتوانم و سنم اجازه دهد سعی می‌کنم تمامی روزه‌هایم را بگیرم. این روزها مشغول فیلمبرداری هستم و شاید به علت گرمای شدید و سن بالا نتوانم روزه بگیرم.

    بازیگر سریال یوسف پیامبر با تشویق به روزه‌داری افزود: من همواره از عشاق روزه‌داری و ماه رمضان بوده و همه را به گرفتن روزه تشویق می‌کنم. روزه‌داری علاوه بر ثواب و سلامت روح، سلامت جسم و جان را باعث می‌شود. آدم باید در این یک ماه همه جوره روزه باشد. دست، زبان، پا، چشم و همه چیز باید در این ماه روزه باشد.

    وی با اشاره به سریال یوسف پیامبر تاکید کرد: در زمان تولید سریال یوسف پیامبر ما تمامی روزه‌هایمان را می‌گرفتیم. آقای سلحشور برنامه‌ای ریخته بودند که در این ایام فیلمبرداری شب باشد و همه بتوانند به راحتی روزه بگیرند. وقتی هم سر لوکیشن حاضر می‌شدیم سفره افطاری پهن بود و در فضایی بی‌نظیر روزه‌هایمان را باز می‌کردیم و برای سحری به خانه برمی‌گشتیم.

    پاک‌نیت با تاکید بر لزوم روزه‌داری خاطرنشان کرد: ما در بسیاری از فیلمها روزه می‌گرفتیم و امیدوارم مثل سریال یوسف همه گروه‌ها در این ایام طوری برنامه ریزی کنند که بتوانیم روزه بگیریم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.