حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

دوشنبه, ۲۷ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 15 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
جزییات «جشن رمضان»/ هوروش بند و حجت اشرف‌زاده تیتراژ می‌خوانند
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت: 2:22
  • شناسه : 7745
    بازدید 13
    1

    به گفته تهیه کننده ویژه برنامه «جشن رمضان»، از جمله تغییرات این برنامه در سال جدید اجرای آیتمی در قالب استندآپ کمدی است. محمد قنبری تهیه‌کننده برنامه «جشن رمضان» درباره این ویژه برنامه که شب های رمضان از ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن شبکه پنج سیما می رود به مهر گفت: «جشن رمضان» امسال هم مثل […]

    پ
    پ

    به گفته تهیه کننده ویژه برنامه «جشن رمضان»، از جمله تغییرات این برنامه در سال جدید اجرای آیتمی در قالب استندآپ کمدی است.
    محمد قنبری تهیه‌کننده برنامه «جشن رمضان» درباره این ویژه برنامه که شب های رمضان از ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن شبکه پنج سیما می رود به مهر گفت: «جشن رمضان» امسال هم مثل هر سال روی آنتن می رود ولی تغییرات اندکی در ساختار آن ایجاد کرده ایم.

    وی ادامه داد: تیتراژ شروع این برنامه را «هوروش بند» و تیتراژ پایانی را حجت اشرف زاده خوانده است و ابوالفضل آقاخانی و هیراد حاتمی مجریان این برنامه هستند.

    تهیه کننده «جشن رمضان» بیان کرد: رویکرد اصلی برنامه مثل همیشه دستگیری از مستمندان است و در کنار آن سعی می کنیم برنامه یک جنگ شاد برای مردمی باشد که به لوکیشن می آیند. لوکیشن امسال برنامه در بوستان گفتگو است و برنامه دیگر در فضای باز ضبط نمی شود.

    وی اضافه کرد: باتوجه به حالات و اعتقادات مردم در ماه رمضان بنا داریم تلنگری باشیم روی جامعه و از مشکلات مردم دستگیری کنیم.

    قنبری در پایان اظهار کرد: سلبریتی ها، خوانندگان و ورزشکاران مثل همیشه در این برنامه حضور دارند اما امسال یک بخش نمایشی هم اضافه کرده ایم که یک نفر با توجه به موضوع برنامه استندآپ اجرا می کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.