حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3574 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
تبریک رمضانی باشگاه‌های مطرح جهان به مسلمانان؛ از رئال و بارسا تا منچسستر و یووه + تصاویر
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت: 3:46
  • شناسه : 8046
    بازدید 6
    0

    باشگاه‌های مطرح جهان از جمله تیم‌های سرشناس لالیگای اسپانیا، لیگ برتر انگلیس، سری آ ایتالیا فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را به بازیکنان مسلمانان و هوادارانشان تبریک گفتند. دنیای مستطیل سبز، دنیای عجیبی است گاهی برخی اتفاقات آن قدر انسان را دلزده می‌کند که می‌خواهد عطایش را به لقایش ببخشد. درست مثل ساموئل اتوئو بازیکن […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    باشگاه‌های مطرح جهان از جمله تیم‌های سرشناس لالیگای اسپانیا، لیگ برتر انگلیس، سری آ ایتالیا فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را به بازیکنان مسلمانان و هوادارانشان تبریک گفتند.
    دنیای مستطیل سبز، دنیای عجیبی است گاهی برخی اتفاقات آن قدر انسان را دلزده می‌کند که می‌خواهد عطایش را به لقایش ببخشد. درست مثل ساموئل اتوئو بازیکن کامرونی سابق بارسلونا که پس از توهین نژادپرستانه به او با چشمان گریان قصد ترک زمین را داشت و حتی اصرارهای داور و بازیکنان تیم حریف هم او را آرام نمی‌کرد.

    پرتاب موز به سمت دنی آلوز برزیلی، انداختن نان به سمت هاکان چاکهان اوغلوی ترک توسط تماشاگران شالکه۰۴، اشک‌های روبرتو کارلوس در سال‌های پایانی بازی‌اش پس از شنیدن توهین نژادپرستانه، همه و همه تصاویری هستند که در ذهنمان حک شده، صحنه‌هایی که ۱۸۰ درجه خلاف فلسفه ورزش و بازی جوانمردانه است.

    اما هنوز صحنه‌های امیدوارکننده زیادی هم وجود دارد که خیلی‌ها را در مستطیل سبز به هم نزدیک کرده است؛ مثلا در بندر لیورپول، جایی که هواداران تیفوسی این تیم انگلیسی فارغ از هر رنگ و نژاد و دین و آئینی برای بازیکنان مسلمانشان بخصوص محمد صلاح، پادشاه فراعنه! سرود می‌خوانند و می‌گویند اگر همچنان به گل زدن ادامه دهد، آن‌ها هم مسلمان می‌شوند!

    احترام به ادیان و عقاید مختلف، چیزی است که بارها در باشگاه‌های بزرگ جهان بر آن تاکید شده؛ نمونه معروف در این زمینه امتناع فرانک ریبری و دیگر بازیکنان مسلمان بایرن مونیخ آلمان از تبلیغ یک شرکت مشروبات الکی بود.

    خودداری فردریک کانوته، بازیکن مسلمان سابق سویای اسپانیا از پوشیدن پیراهنی که تبلیغ شرکت قماربازی بر روی آن حک شده بود و یا نپوشیدن لباس نیوکاسل توسط بازیکن مسلمان این تیم به دلیل تبلیغ یک شرکت ربوی نمونه‌های دیگری از این احترام به عقاید است.

    در همین رابطه چندسالی است که باشگاه‌‌های مختلف جهان نیز در آستانه ماه مبارک رمضان در صفحات رسمی خود در شبکه‌های اجتماعی این ماه را به بازیکنان و هواداران مسلمان خود تبریک می‌گویند.

    در ادامه نگاهی می‌اندازیم به واکنش برخی باشگاه‌های مطرح جهان به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.